Alla inlägg under september 2012

Av fanny nordin - 30 september 2012 17:51

Efter att ha varit ensam hemma i helgen så är nu mina föräldrar tillbaka.
I fredags blev de bio med Maria och Elin och såg på hypnotisören, sjukt bra film, rekommenderas starkt!
Eftersom den va lite otäck så kände jag att Maria fick lov att sova hos mig, haha.
Igår blev de jobb och Maria följde med mig, sen hem en snabbis för att gå med hundarna, sen in till stan igen.
Vi käkade gomat på harrys och kollade på matchen mellan MODO-Linköping, galet spännande match och de slutade med vinst för MODO!
Idag har jag sovit mest hela dagen, och även spenderat nån timme på gymmet med Maria.
Nu är jag så slö så tänker ligga i soffan resten av kvällen. Imorgon blir de jobb, puss!

Av fanny nordin - 28 september 2012 15:27

Efter gårdagens träning är min mage helt död, de gör tillochmed ont när jag ska växla när jag kör bil! Idag klev jag upp tidigt skjutsade mamma fram och tillbaka från stan, hämtade sedan Maria och åkte iväg för ännu ett pass, skönt som tusan är det och himla roligt! Nu är mina ben helt slut och även mina armar.
Strax ska jag gå ut med hundarna och sedan kommer Maria hit, tänkte bjuda na på gomiddag! Och ikväll blir det bio.
Och imorgon är de jobb igen. Puss!

Av fanny nordin - 26 september 2012 19:47

Har nu skaffat gymkort på 1life, så imorgon sätter de igång och jag är på sjukt taggad!

Av fanny nordin - 23 september 2012 16:50

Hej! Jobb igår, MODO vann så jag slapp agera coach, tur för dom.
Va på stan igår och fick med mig några saker hem som kan jag visa sedan.
Har funderat på dehär med att börja träna, och ska imorgon skaffa ett gymkort på 1life, känns så jäkla skönt att ha ett gym så nära, plus att jag har Maria som jag kan träna med, är hur taggad som helst!
Nu ska jag äta middag - quinoasallad och fläskfilé!
Puss

Av fanny nordin - 21 september 2012 12:31

Hej! Nu sitter jag här, trött som bara den och hungrig. Vettetusan va jag ska göra till lunch, men tror jag ska slänga ihop en go smoothie!
Imorgon är det jobb igen som gäller, igår kväll när jag jobbade så kikade jag på vänner i pauserna så de blev en helt okej kväll ändå! Men imorgon är det alags match som gäller, och vinner inte MODO då så tänker jag bli coach för laget, och kanske målvakt.
Ne, ska städa lite nu och sedan äta. Puss!

Av fanny nordin - 19 september 2012 17:04

Igår va jag som sagt i stan med Elin, inte träffat människan på hur länge som helst, så de blev lunch och prat. Idag har jag jobbat hela dagen, som jag skrev förut, skulle blivit till halv 1 men blev mer. Nu ska jag äta räkor och aioli med mamma, och sedan åka till Elin, och vidare mot olles!

Av fanny nordin - 19 september 2012 08:16

Jobb idag igen, egentligen skulle jag jobba 8-12.30 men de blev förlängt till halv 5 istället, och jag som är så jäkla trött idag. Jaja, pengar pengar!
Ikväll ska jag hälsa på olle iaf, trevligt!

Av fanny nordin - 17 september 2012 18:51

ja, efter att ha jobbat hela helgen och även hela dagen idag så är jag helt slut, ska bli skönt att få ta helg nu (i en dag) innan de är dags för jobb igen.
imorgon ska jag träffa Elin för lunch på stan, de va jäkla längesen så de blir trevligt!
nu ska jag lägga mig i soffan och stanna där resten av kvällen.
puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards