Alla inlägg under januari 2013

Av fanny nordin - 7 januari 2013 19:22

Hej! Dehär med att gå ut på lördagar gör att helgen blir så mycket kortare eftersom man mest bara ligger hela söndagen, och vips så är det måndag och jobb igen! Hade iaf en himla trevlig lördag, först åkte jag och Maria till Peter för att kika på jvmfinalen, Sverige - usa, himla spännande men slutade tyvärr med förlust. Innan tredje perioden åkte vi ner till harrys för att käka middag och även se MODOmatchen med Markus, Elin och Daniel, slutade även där med förlust.. Men galet god mat och trevligt sällskap! Senare på kvällen blev det bowling och utgång och jag hade de himla trevligt, slutade med drive in på max och åt i sängen. Nu ska jag försöka att inte somna, kan bli jobbigt då att somna ikväll. Imorgon är det jobb igen, 8.30-16.30 Puss!

Av fanny nordin - 4 januari 2013 07:35

Ja, hallå! Sitter i just nu i soffan och känner att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst.. Huga. Jag önskar att jag också hade haft jullov och kunde vara ledig hela veckan men icke. Men de är kul ändå, älskar mina fina ungar på förskolan!
Imorgon ska jag och Maria åka hem till Peter för att kika på jvmfinalen, sedan ner till harrys med folk för att käka och se MODOmatchen, efter det blir det bowling och sedan utgång, känns himla roligt! Nu - gå och klä sig. Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards