Direktlänk till inlägg 20 april 2013

LUGN DAG

Av fanny nordin - 20 april 2013 12:27

Hallå!

skriver ett blogginlägg på datorn för första gången på riktigt länge, skriver alltid från telefonen eftersom det är så mycket enklare än att starta igång datorn då jag ändå nästan aldrig sitter vid den.

Igår blev det utgång, ganska lugn utgång men hade himla trevligt ändå!

Blandade drinkar efter drinkar med maria innan vi drog in till stan och resten av folket.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på let's dance och har precis spenderat 2.5 h till att vårstäda rummet, hugaligen va tråkigt det är att göra det men gud så skönt när det är klart.

Nu ska jag åka till mormor och fika, och ikväll blir det skräckfilm på bio med maria och nå fina pojkar.

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny nordin - 15 juni 2013 11:28

Yes, har bytt sida tillbaka till devote så nu hittar ni mig på fnordin.devote.se , puss!...

Av fanny nordin - 17 april 2013 20:00

Hallå! Kom precis hem från bjästa, varit och gymmat cirkus en timma, skönt som tusan är det när man väl där. Dagarna går så jäkla fort nu alltså, tycker det var nyss vi bokade resan till london och nu är det mindre än en månad tills vi åker, läng...

Av fanny nordin - 14 april 2013 16:03

Tjääna! Det är helg, precis som rubriken säger. Har haft en himla lugn helg, ätit god mat, varit inne i stan och fick med mig en dunderfin klocka hem och att den dessutom va på rea och kostade endast 200 kr klagar jag inte på! Inatt hämtade jag he...

Av fanny nordin - 9 april 2013 22:15

Blogga? Jag? Va? Ja, de har hänt lite roligare saker sen jag skrev här sist. Har köpt mig en ny bil som jag älskar! 12500 och en tripp till umeå så var den bara min. Så grymt nöjd! Drog även en sväng till umeå förra helgen och köpte nya kläder, sk...

Av fanny nordin - 6 mars 2013 07:26

Ja, den här dagen startar ju bra.. Börjar halv 9, hade ställt alarmet på halv 8 men vaknar kl 7 av att mamma glömt mobilen hemma när hon gått ut med hundarna, och hennes alarm ringer då, så det låter i hela huset, så är ju sådär lagom glad nu.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards